Verspreiden in het geseald Spotta folderpakket of separaat los op de seal
Huis-aan-huis in het folderpakket samen met de landelijke retailers. Met een hoge en stabiele bezorgkwaliteit van 95%, mede doordat elk pakket is voorzien van een wijkcode, is Spotta het folderpakket met de hoogste bezorgkwaliteit. Minimale oplage 10.000 huishoudens.
Separate huis-aan-huis verspreiding, los op de seal
Vanaf 50.000 huishoudens is deze verspreiding de manier om separaat te verspreiden. Vanaf 0 tot 50 grams gaat hij los met het folderpakket mee. Boven de 50 gram kan deze via een aparte bezorging plaatsvinden. Dit alles is altijd op maakbaarheid aan te vragen.
Vraag offerte aan »
Vraag offerte aan
Leuk dat je interesse hebt in drukwerk te verspreiden.
Huis-aan-huis of geadresseerd per post. Zie privacybeleid
Nog vragen?
Misschien kan ik je helpen enzo...Huis-aan-huis in het folderpakket
Het Spotta folderpakket is iedere week een vertrouwde verschijning op de deurmat. De consument van vandaag wil gemak en voordeel en daar voldoet het Spotta folderpakket aan. Elke week ontvangen ca. 4,3 miljoen Nederlandse huishoudens vanaf zaterdag tot en met maandag het folderpakket. Het aantal huishoudens waar dit pakket wordt bezorgd is het aantal na aftrek van de NEE/NEE en NEE/JA stickers, of in sommige steden juist na aftrek van de huishoudens met JA/JA stickers. Netto oplage. Bezorging vindt plaats samen met folders van bekende bedrijven als Gamma, Expert, Formido, Bruna, Seats and Sofas, Etos, Praxis, Aldi, Gall&Gall, ANWB en van lokale ondernemers.
Marktsegmentatie en doelgroep opdelen
Je kan ook jouw doelgroep op een effectieve manier bereiken. Marktsegmentatie. Iedere doelgroep reageert anders op marketing- en communicatieuitingen. Het segementeren van de markt is daarom erg belangrijk. Marktsegmentatie betekent dat je de totale markt gaat opdelen. Je gaat alle afnemers opdelen in specifieke (deel)segmenten. Je kan de doelgroep segmenteren op demografische-, geografische-, sociaaleconomische-, psychografische- en gedragscriteria.