De wereld van drukwerk, verspreiding en direct mail is constant in beweging en de ontwikkelingen gaan snel.
Er gebeurt van alles op het gebied van drukwerktechniek, marketing, grafische vormgeving en benadering van de consument.
Vraag offerte aan »
Vraag offerte aan
Leuk dat je interesse hebt in drukwerk te verspreiden.
Huis-aan-huis of geadresseerd per post.
Onze korte artikelen kunnen gaan over design, klanten, marketing, producten of gewoon nieuws enzo.

Hoe kun je klanten overhalen te kiezen voor jouw bedrijf of organisatie? Wanneer je iets laat zien van jouw persoonlijke drijfveren op je website en in je folders, brochures, visitekaartjes, briefpapier en andere marketing-uitingen val je sneller op.

Via social media, e-mail, online spelletjes en ga zo maar door vliegen de advertenties ons om de oren, of beter gezegd ‘om de ogen’. Toch, of eigenlijk juist dáárom, blijft direct mail via de brievenbus een mooie aanvulling. Zo’n persoonlijk geadresseerde brief heeft een ander effect op de lezer dan een digitale aanbieding. Telkens blijkt dat consumenten er enthousiast op reageren, ook na enkele maanden. Hoe bereik je je doelgroep?

Omdat ook wij ook wekelijks heel wat uitprinten en we zo duurzaam mogelijk te werk willen gaan, schaften we onlangs een nieuwe printer aan: de Brother Business Smart. Deze printer bedrukt alles automatisch dubbelzijdig, waardoor er aanzienlijk minder papier doorheen gaat dan voorheen.

Drukwerk is nog altijd een geliefde manier voor het verspreiden van een boodschap. Brochures, folders, uitnodigingen, visitekaartjes of direct mail. Bedrijven hikken soms tegen de kosten aan, al helemaal als het woord ‘duurzaam’ voorbijkomt. Toch is het slim om niet alleen naar de prijs van het papier te kijken.

Papiergeld, kranten, visitekaartjes voor hertogen en baronnen; grafisch ontwerpers hadden het in de negentiende eeuw al druk. Laat staan in deze tijd van folders, magazines en brochures, die alleen worden gelezen als de opmaak uitnodigend is en overzichtelijk.

Dankzij nieuwe marketinginzichten en technieken kun je als ondernemer je doelgroep steeds beter traceren. De wereld van drukwerk en verspreiding doet hier op grote schaal zijn voordeel mee. Zo kun je met behulp van postcode-selectie gericht je folder of flyer laten verspreiden, dus alleen bij huishoudens die binnen de doelgroep vallen.